FAQ’s en reviews
Veelgestelde vragen en reviews
Bekijk hieronder de antwoorden op de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
Eenvoudig bestellen
Met een account in onze webwinkel is regelmatig bestellen heel eenvoudig. Je hoeft je gegevens slechts één keer in te voeren bij de registratie als nieuwe klant. Je kunt dan snel en eenvoudig inloggen in jouw account door middel van jouw unieke gebruikersnaam en wachtwoord. In je persoonlijke account heb je inzage in je bestelhistorie, je kunt eenvoudig herhaalbestellingen plaatsen én je kunt een favorietenoverzicht maken.
Personaliseren
Wil je een naam, datum, quote of andere tekst door ons laten verwerken in een oester? Via de pagina ‘personalisaties’ ontwerp je gemakkelijk jouw eigen kunstwerk. Liever een afbeelding of foto? Ook dat is mogelijk! Samen met jou overleggen we graag wat mogelijk is. Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier.
Veilig betalen
Wij accepteren betalingen via:
- iDeal
- Creditcard (Visa Card, MasterCard)
- Bancontact / Mister Cash
- PayPal
Verzenden
Je bestelling wordt verstuurd via PostNL. Na verzending ontvang je een unieke track & trace code waarmee je jouw zending kunt volgen.
Oyy.sters zijn een kwetsbaar product. We streven ernaar dat jouw bestelling in perfecte staat bij jou aankomt. Daarom worden alle pakketten verzekerd verstuurd (de prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten). We adviseren je de app van PostNL te downloaden zodat je gemakkelijk de status van je pakketje kunt volgen.
Verzendtarieven:
- Nederland: €9,25 per bestelling (tot een gewicht van 10 kg.);
- België: €19,50 per bestelling.
Levertijden en ophaalmogelijkheden
Thuisbezorgen
Wij hanteren een levertijd van 3-5 werkdagen* voor bestellingen binnen Nederland en België (tijdens vakantieperiodes en feestdagen kan het voorkomen dat de levertijd wat langer is).
Niet thuis?
Je bestelling wordt aangeboden door PostNL op het door jou aangegeven adres. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op moment van levering, dan krijg je van PostNL géén niet thuis briefje meer in de brievenbus, maar kan je aan de hand van je unieke track & trace code zien bij welk afhaalpunt de bezorger jouw pakketje heeft gebracht. Je pakket blijft hier een week liggen om opgehaald te worden alvorens het retour afzender komt. Als Oyyster het pakket opnieuw moet versturen, worden de verzendkosten opnieuw in rekening gebracht.
Ophalen
Bij het afrekenen kun je aangeven of je je bestelling af wil halen bij het ophaalpunt De Nieuwe Winkel* aan de Tolbrugstraat in Breda. Wij geven een seintje zodra jouw pakketje daar klaarligt.
* Klik hier om de actuele openingstijden van De Nieuwe Winkel te bekijken.
Retourneren
Omdat je bestelling speciaal voor jou gemaakt wordt kan deze niet geretourneerd worden. Mocht jouw bestelling onverhoopt niet in goede staat bezorgd worden, dan horen we dat graag binnen 5 dagen nadat je jouw pakketje hebt ontvangen. Stuur ons in dat geval een e-mail met daarin een toelichting én foto’s van het beschadigde product. Bewaar de verpakking en het vulmateriaal goed tot de eventuele klacht afgehandeld is.
Persoonsgegevens
Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd, conform de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) hieraan stelt. Al je gegevens worden geregistreerd in ons gegevensbestand. De registratie en het beheer van je gegevens vinden plaats in overeenstemming met de geldende privacywetgeving.
Algemene voorwaarden
Je kunt hier de Algemene Voorwaarden bekijken.
Benieuwd naar wat anderen van ons vinden? Je leest het hieronder!