FAQ’s en reviews

Veelgestelde vragen en reviews

Bekijk hieronder de antwoorden op de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

 

Eenvoudig bestellen

Met een account in onze webwinkel is regelmatig bestellen heel eenvoudig. Je hoeft je gegevens slechts één keer in te voeren bij de registratie als nieuwe klant. Je kunt dan snel en eenvoudig inloggen in jouw account door middel van jouw unieke gebruikersnaam en wachtwoord. In je persoonlijke account heb je inzage in je bestelhistorie, je kunt eenvoudig herhaalbestellingen plaatsen én je kunt een favorietenoverzicht maken.

Personaliseren

Wil je een naam, datum, quote of andere tekst door ons laten verwerken in een oester? Via de pagina ‘personalisaties’ ontwerp je gemakkelijk jouw eigen kunstwerk. Liever een afbeelding of foto? Ook dat is mogelijk! Samen met jou overleggen we graag wat mogelijk is. Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier.

Veilig betalen

Wij accepteren betalingen via:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa Card, MasterCard)
  • Bancontact / Mister Cash
  • PayPal
Verzenden

Je bestelling wordt verstuurd via PostNL. Na verzending ontvang je een unieke track & trace code waarmee je jouw zending kunt volgen.

Oyy.sters zijn een kwetsbaar product. We streven ernaar dat jouw bestelling in perfecte staat bij jou aankomt. Daarom worden alle pakketten verzekerd verstuurd (de prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten). We adviseren je de app van PostNL te downloaden zodat je gemakkelijk de status van je pakketje kunt volgen.

Verzendtarieven:

  • Nederland: €9,25 per bestelling (tot een gewicht van 10 kg.);
  • België: €19,50 per bestelling.
Levertijden en ophaalmogelijkheden

Thuisbezorgen
Wij hanteren een levertijd van 3-5 werkdagen* voor bestellingen binnen Nederland en België (tijdens vakantieperiodes en feestdagen kan het voorkomen dat de levertijd wat langer is). 

Niet thuis?
Je bestelling wordt aangeboden door PostNL op het door jou aangegeven adres. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op moment van levering, dan krijg je van PostNL géén niet thuis briefje meer in de brievenbus, maar kan je aan de hand van je unieke track & trace code zien bij welk afhaalpunt de bezorger jouw pakketje heeft gebracht. Je pakket blijft hier een week liggen om opgehaald te worden alvorens het retour afzender komt. Als Oyyster het pakket opnieuw moet versturen, worden de verzendkosten opnieuw in rekening gebracht.

Ophalen 
Bij het afrekenen kun je aangeven of je je bestelling af wil halen bij het ophaalpunt De Nieuwe Winkel* aan de Tolbrugstraat in Breda. Wij geven een seintje zodra jouw pakketje daar klaarligt.

* Klik hier om de actuele openingstijden van De Nieuwe Winkel te bekijken.

 

Retourneren

Omdat je bestelling speciaal voor jou gemaakt wordt kan deze niet geretourneerd worden. Mocht jouw bestelling onverhoopt niet in goede staat bezorgd worden, dan horen we dat graag binnen 5 dagen nadat je jouw pakketje hebt ontvangen. Stuur ons in dat geval een e-mail met daarin een toelichting én foto’s van het beschadigde product. Bewaar de verpakking en het vulmateriaal goed tot de eventuele klacht afgehandeld is.

Persoonsgegevens

Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd, conform de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) hieraan stelt. Al je gegevens worden geregistreerd in ons gegevensbestand. De registratie en het beheer van je gegevens vinden plaats in overeenstemming met de geldende privacywetgeving.

Algemene voorwaarden

Je kunt hier de Algemene Voorwaarden bekijken.

Benieuwd naar wat anderen van ons vinden? Je leest het hieronder!

 

Nóg mooier dan verwacht

Voor de geboorte van het dochtertje van een vriendin was ik op zoek naar een bijzonder cadeau. Via Instagram kwam ik in contact met de dames van Oyyster die mij goed geadviseerd hebben. Samen met hen ben ik tot een prachtig ontwerp gekomen. Al binnen 5 dagen had ik het geboortelijstje voor mijn vriendin in huis. Het resultaat was nog mooier dan ik verwacht had!

– Levi –

Top service

Ik was op zoek naar een cadeau voor vrienden die binnenkort gaan trouwen. Omdat ik niet wist wat precies de mogelijkheden waren heb ik contact opgenomen met Oyyster. De medewerkster die ik sprak, dacht goed met me mee en kwam zelfs met verschillende ideeen. We besloten een grote lijst met daarin twee oyysters te ontwerpen. In de ene oyyster de tekst Mr. & Mrs. van der Velden en in de andere oyyster hun trouwdatum. Ik heb het cadeau nog niet gegeven, maar ik kan nu al niet wachten!

– Silvana –

Elke keer weer een feestje

Ik heb al drie keer besteld bij Oyyster. Elke keer weer super blij met het eindresultaat. Een leuke bijkomstigheid is dat alle bestellingen altijd als cadeautje verpakt worden. Een feestje om te ontvangen! Ik ga vaste klant worden.

– Marianne –

Geweldig

Bedankt voor de mooie schelpen! Ze vielen goed in de smaak. De kinderen waren nieuwsgierig naar het bewerkingsproces. “Hoe hebben ze dit gemaakt, mama? Waar komen ze vandaan? Heeft hier een diertje in gewoond? Ze vonden vooral hun eigen naamschelpen heel erg mooi. Tot de volgende bestelling!

– Joey –